الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

حساسیت پوستی الیار

1393/11/23 17:12
نویسنده : مامان الیار
543 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم و دوستان عزیزم

الیار بالای من بیش تر از یک ماه صورت نازت حساسیت می کنه و جوش میزنه. سه بار بردیم دکتر. همشون گفتن از بوسیدنه زیاده احتمالا به اب دهان حساسیت داری. باید نذارین کسی بوسش کنه. بوسیدنت رو ممنوع کردیم و به همه گفتیم که از لپات بوست نکنن. خیلی رعایت کردیم من و بابایی تحمل نبوسیدنت رو نداشتم از پیشونیت و گردنت بوست می کردیم. داروهاتم مرتب می دادم ولی زیاد فرق نمی کرد.

تا اینکه تازگیها فهمیدم که به موز حساسیت داری. چون عاشق موزی هر روز با یکم شیر له میکردم و می خوردی یا هم سرلاک موز و گندم می خوردی. چند روزی بود که موز بهت نداده بودم جوشات داشتن کمرنگ می شدن من فکر می کردم داروهات داره تاثیر میذاره تا اینکه برات موز دادم بعد یه ساعت دیدم جوشهای جدید در اوردی. از اون موقع فهمیدیم که به موز حساسیت داری چند روزیه دیگه بهت موز و سرلاک نمیدم یکم کمرنگ شدن و مثل اینکه داری خوب می شی.

پسر نازنینم امیدوارم به زودی از این جوشای بد جنس صورت نازت راحت بشیم.من خیلی حساس شدم.دوست ندارم پسر خوشگلم رو اینطور ببینم

تو این عکسات کاملا مشخصه

پسندها (15)

نظرات (20)

مامان فاطمه سادات
23 بهمن 93 18:48
وای عزیـــــــــــــــــــــــــــزم ایشالله که هرچه زودتر خوب بشی
مامان فاطمه سادات
23 بهمن 93 18:49
مامان مهربون من شنیده بودم اگه هر روز موز بخوری باعث کم خونی میشه
مامان مبینا
23 بهمن 93 22:16
اخیییییییییییییی خدا بدنده ایشالله زودی خوب میشی عزیز خاله
مامان خانمی
24 بهمن 93 7:21
سلام عزیزم منم متوجه شدم محمدسجاد به شیر پاستوریزه و بادوم حساسیت داره اونا رو قطع کردم پوستش خیلی بهتر شده انشالله گل پسری همیشه سالم و سلامت باشه
مامان مبینا
24 بهمن 93 15:15
بوووس واسه الیار جان ومامان مهربونش
مامان امیرعلی
25 بهمن 93 9:29
سلام مامانی ی چندتایی گذاشتم عسک از پسری... ایشالا که الیار جونم زودی حساسیتش از بین بره ...
مامان امیرعلی
25 بهمن 93 10:29
اصلا ناراحت نباش خانومی سیستم هر بچه با بچه دیگه فرق داره و نمیشه ی چیزی رو عمومیت داد امیرعلی از هشت ماهگی دندون دار شد در حالی که بچه جاریم از چهار ماهگی!!!!!! تازه این دوتا ی جورایی ژن هاشون مشترک بوده این همه تفاوت داشتن!!! دعا کن ایشالا سالم باشه
مامان یسنا
25 بهمن 93 10:47
سلام منم ممنون هستم که وبلاگ دخترم سر زدین انشااله که الیار کوچولو هم زدتر خوب میشه
مامان ثنا
25 بهمن 93 11:02
کوچولو بوس بوس چقد بانمکی
مادر ناهید
25 بهمن 93 14:20
انشالله خوب میشی اقا الیار کوچولووبلاگتون زیباست
مامان مینای آرتین
25 بهمن 93 22:19
آخی الیار خوشگل خاله زودی خوب بشی عزیزم. لپای قشنگت بدون جوش بشه عزیزم... بووووس از راه دور واسه الیار جان
با خانوادت در فروشگاه بانوان دیدن کن
26 بهمن 93 10:25
سلام مدیر کوچولو وبلاگ قشنگی داری ... از خدا می خوام که همیشه بلا رو از تو دور کنه ... من می خوام سه تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با کالاها و محصولات اصل (اوریجنال) رو که سه تاشون هم قابل اعتماد و مطمئن و هم جنس های شیک و بروزدنیا رو دارن ، برات معرفی کنم تا لحظات خوشی رو در اینترنت داشته باشی، عزیزم. فروشگاه اول :سایت فروشگاهی ( وُمن شاپ ) محصولات و زیورآلات لوکس و شیک زنان ایرونی حتما با خانوادت یه سر بزن و از اسباب بازی هاش وجنس های دیگرش دیدن کن ... http://woman.dayanshop.com/ فروشگاه دوم : سایت فروشگاهی پکیج های آموزشی و درآمدی برای اعضای خانوادت در منزل هست http://woman.bitasell.ir/ فروشگاه سوم با قابلیت نظردهی : وبلاگ فروشگاهی نیازهای شخصی و خانوادگی http://pnbshop.blogfa.com/ باتشکر
❤مهسا مامان سایمان❤
26 بهمن 93 15:15
آخیییییییییی فدات شم خاله ایشالله که به زودی خوب بشی گلم پسملی لپای نازت رو دیدم خیلی ناراحت شدم
مامان مبینا
26 بهمن 93 16:32
مامان خانم سلام پوست الیار جون بهتر شده؟عزیزم نگرانش بودم ایشالله زودی خوب شه بووووووووس
مامان علی
26 بهمن 93 21:52
سلام...اله جانینان....باشینا دولانیم.عزیزم شیره حساسیت میده..مواظبش باش..انشالله حل میشه
شبنم.س
27 بهمن 93 11:02
نگران نباش عزیزم خوب میشه
مامانی
27 بهمن 93 21:59
عزیز دلم مواظب پوست لطیفش باشین از طرف مننبوسش
مامان آنیسا
28 بهمن 93 8:23
آخی عزیزم چه جوشای بدی هم زده بازم خدارو شکر که متوجه شدی اشگال نداره عزیزم زودی خوب میشی
مامان طیبه
29 بهمن 93 17:31
آخی الهی خاله فدای صورتت بشه که اینجوری شدی گلم. ایشاالله زودترخوب میشی نانازی. مامانی خیلی ازبچه های زیر یک سال به موز حساسیت دارن یکم رعایت کنی زودی خوب میشه بووووووووس
**مامان ایلیار**
29 بهمن 93 18:42
آخیییییییییی ایلی کوشولوی ما حساسیت کرده، ایشالله زود زود خوف میشی ناز پسر