الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

سوغاتیها و بافتنی های پسرم

1393/11/16 15:09
نویسنده : مامان الیار
648 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم

امروز می خوام عکسهای لباسهایی که برات بافتم رو بزارم البته خیلی وقته تموم کردم ولی وقت نمی کردم عکساشونو برات بزارم.البته پسرم خیلی ناشی بودم اولین بارم بود که لباس می بافتم.اونقدر ناشی بودم که بابایی بهم می گفت که امکان نداره بتونم تمومشون کنم.اگه هم بد باشه ببخش. انشالله دفعات بعد جبران می کنم.

اینهم کتی که عمه جون زیبا برات بافته و از شمال برات فرستاده. دست گلش درد نکنه.

از کاموای کت اضافه مونده بود که منم برات شال و کلاه بافتم.

اینهم عکسهای عسل مامان

اینم عکست خونه ی عمه معصومه من

اینجا هم اماده شدی بریم مهمونی

 

عزیزم باباجان رفته بود مسافرت به ترکیه خونه ی عمو علی من.از اونجا برات کلی سوغاتی اورده بود.

اینهم عکس سوغاتیات:

البته همشون فعلا برات بزرگن. خودم به بابا جون گفته بودم بزرگش و بگیره چون لباس واسه این سنت زیاد داری.دست گلش درد نکنه .

شیر مردم امیدوارم همشونو به سلامتی تنت کنی. و همیشه شاد باشی.

یه عالمه بوووووس برای عشق کوچولوم

                                  

 

پسندها (10)

نظرات (12)

شبنم.س
16 بهمن 93 23:44
به به مبارکت باشه عزیزم.
مامان علی
17 بهمن 93 11:12
عزیزم بافتنی هات خیلی خوشگلن.مبارکش باشه.. اون شال و کلاهت هم عالی بود...منم میخوام.. وسایلهاش و سوغاتی هاش مبارکش باشه...واقعا خوشگلن
مامان خانمی
17 بهمن 93 15:24
خیلی قشنگ بافتی که مامان جون مبارک گل پسری باشه
مامان امیرعلی
18 بهمن 93 7:44
سلام خانومی مبارک باشه لباسای پسری... بافتنی هاتم خیلی خوشکلن... ناشی بودی این شده وای ب روزی که مهارت پیدا کنی من بافتنی رو خیلی دوس دارم اما بلد نیستم اما در چند سال آینده قصد دارم یاد بگیرمش
مامان مینای آرتین
19 بهمن 93 0:12
مبارکه عزیزم به سلامتی تنت کنی... به به چه لباسهای خوشگلی مامانی بافته مشخصه خیلی زحمت کشیدی عزیزم... خیلی قشنگ شدن، خسته نباشی
**مامان ایلیار**
19 بهمن 93 9:24
سلام، وای وای چه لباسهای خوشملیییییی خوش به حال ایلیار بالا
مينا مامان اميرعلي
19 بهمن 93 15:14
نه بابا ماماني زيادم ناشي نبودي...خيلي خوشگل شدن دست عمه و باباجون هم درد نكنه... خيلي لباسهاي خوشگلي هستن..... واااااي كه اون كلاه و شالگردن چقدر به اين شازده پسر مياد....
مامان هستی
23 بهمن 93 16:28
سلام عزیزم وای چقدر باسلیقه خیلی قشنگ بافتی گلم مبارکه گل پسرمون باشه. الیارجونم خیلی خوشگل شدی با بافتنیای مامان گلت خیلی بهت میاد جیگری. سوغاتیاتم مبارکت باشه چه مامان وبابای با ذوقی داری دستشون درد نکنه .بوووووووووس
مامان مبینا
23 بهمن 93 22:18
مباااااااااااااارک الیار جونم باشه ایشالله ب خوشی استفاده کنه مامان خانم زیادم ناشی نبودیااااااااااااااااااااخوشمل شده
مامان صفا
25 بهمن 93 10:45
الیار جان خدا حفظت کنه.مامانی بافتنی هاتون خیلی عالی شده خیلی هم ماهرانه است.دستتون درد نکنه.سوغاتی های الیار جون هم خیلی خوشگلن مبارکت باشه الیار جان
مادر
26 بهمن 93 9:50
عالي بافتي.خيلي قشنگه.به ما هم سر بزن ماماني
طناز (مامان آروين)
21 اسفند 93 9:27
واي چه گل پسر خوشتيپيييييييييييييييييييييييييي