الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

پایان 9 ماهگی مرد کوچکم

1393/11/5 23:51
نویسنده : مامان الیار
758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان و دوستان عزیزم...... ممنونم از اینکه به وبلاگمون سر میزنین و نظر میدین.

                     90.gifماهگیت مبارک عسلم

پسر گلم 9 ماهگیت هم تموم شد و به سلامتی وارد دهمین ماه زندگیت شدی.

گلایه از روزها دارم که به این زودی می گذرند, من دوست دارم از لحظه به لخظه  بزرگ شدنت لذت ببرم .مثل اینکه همین دیروز بود که تو رو تو بیمارستان بخش ان ای سیو دیدار کردم خیلی کوچولو بودی بدون دستگاه نمیتونستی تنفس کنی .

ولی الان ماشالله چه بلا شدی و صبح تا شب من رو بدنبال خودت می کشونی. خیلی خیلی شیطونی می کنی. 1193378426-422.gifاز دست تو تموم وسایل دکوری و تزئینی و گلهامو جمع کردم تا با خیال راحت بذارم بازی کنی. هر چیزی رو میبینی می خوای برداری .

عزیزم نمی دونم چرا هنوز از دندونات خبری نیست. چند روزه مریضی و سرما خوردی totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp7a.gifگوشات درد میکنه و همش گوشاتو می کشی و بعضی موقعها تب هم می کنی ابریزش دهان بینی هم داری. شبها خوب نمی خوابی و همش بیدار میشی و ناله می کنی.همه می گن از دندوناته ولی من فکر می کنم از سرما خوردگی باشه.

تقریبا یه ماهه صورت نازت حساسیت کرده و قرمز می شه مثل جوشه که بابایی میگه جوش جوونی زدی خندونکچندبار هم بردیم دکتر ولی داروها هم جواب نمیدن.

عزیزم دیگه شکمت رو بلند می کنی و به صورت چهار دست و پا وایمیستی ولی مثل اینکه اونطور بلد نیستی خرکت کنی موقع جلو رفتن سینه خیز میری.سینه خیز رفتنت خیلی بامزه است یه دستت رو زیر شکمت می ذاری و اونو فشار میدی میری جلو .مثل سربازان رزمنده میمونی.

عزیز دلم, تازگیها یاد گرفتی وقتی صدای اهنگ می شنوی با صدای بلند می خندی و واسه خودت ذوق می کنی و دستاتو تکون میدی مثل اینکه میرقصی.39.gif

وقتی بهت میگم یاالله دستت رو میاری جلو دست میدی وقتی می گم چشمک بزن چشاتو باز بسته می کنی وای که نمیدونی تو اون حالت چه خوردنی میشی.

با مامان جون و عزیز بیشتر از همه انس گرفتی و از بغل اونا حتی به بغل من هم نمیای. و بیرون رو خیلی دوست داری هر کسی رو با روسری و چادر میبینی پشت سرش گریه می کنی و می خوای تا تو رو هم ببرن.

غذا خوردنت هم ماشالله خیلی خوبه. خیلی شکمویی 36_2_64.gifاز دست تو نمی تونیم چیزی بخوری تا می بینی گریه می کنی که به تو هم بدیم. عاشق موز هستی.هر روز موز رو با یکم شیر له می کنم تو هم با علاقه زیاد می خوری .سوپ و سرلاک و بیسکوییت مادر هم خیلی دوست داری. قربون پسرم برم که از بابت خوردن مامان رو اذیت نمیکنی.

راستی پسر نازنینم دیروز بابایی ماشینش رو عوض کرد ویه زانتیا خرید. مبارکش باشه.

واما عکسای خوشگل گل پسری........

الیار جان اینجا داری به بابایی تگاه می کنی و می خندی.

داشتم لباساتو تعویض می کردم برای اینکه سردت نشه با پتو برت داشتم. راستی پتو,پتوی نوزادی بابایی هستش.

به تماشای کارتون هم خیلی علاقه داری .

 

اینم خوشتیپ مامان تو مهمونیه عمه رقیه ی من.

اینهم عکست با بابا جون

پسر درس خونم فردا امتحان داره......

بابایی از دست تو نمی تونست کتابهاشو زمین بذاره وقتی رو زمین میدیدی خودت رو زود می رسوندی.

اینجا هم داشتی با ملیکا جون بازی می کردین

الیار بالام کنار درخت کریسمس.

جمعه خونه ی مامان جون اینا بودیم خاله مهناز اینا و مادر بزرگم اینا و خاله مهدیه هم اونجا بودن. تولد اراز جون,پسر خاله ی من بود چون باباش رفته بود مسافرت جشن نگرفته بودن. مامان جون هم برای اینکه خوشحالش کنه یه کیک ساده براش پخت و یه جشن کوچولو وساده برا خودمون گرفتیم

اینهم عکست با پسر خاله های من. سمت راستی ایدین و سمت چپی اراز هستش

 

 

پسندها (8)

نظرات (17)

مامان مبینا
6 بهمن 93 15:24
الیار جونم 9ماهگیت مبااااااارک ایشالله جشن90سالگیت خاله جون فدای اون خندهای نااااااازش
مامان مبینا
6 بهمن 93 15:24
منم اپمممممم عزیزم
♥ مامان مهیلا ♥
6 بهمن 93 18:22
سلام 9ماهگی الیار جون مبارک چه عکسهای خوشگلی دست مامان گلت دردنکنه
مامان مرضیه
6 بهمن 93 19:31
سلام..ماشالله به الیار بالام.چه بزرگ شده...قیافشوو...سرماخوردگی پدر بچه ها رو در آورده.. راستی توی لاین یه گروه زدیم فقط بچه های وبلاگی ..خیلی جالبه.اگه خواستی شمارتو تو پیام خصوصی برام بزار تا تو رو بندازم گروه
مامان مینای آرتین
6 بهمن 93 23:31
الیار جان امیدوارم زودتر خوب بشی عزیز خاله و دیگه سرما نخوری پسر نازم... ایدا چون نگران نباش بالاخره مرواریدهای آقا الیار خودشون نشون میدن اما بی قراری هاش طبق گفته خودتون برای سرما خوردگی نه دندون... از بخور سرد استفاده کن تنفسش راحت تر میشه شب بهتر میخوابه.... عکسات خیلی قشنگ شدن خوشتیپ خاله... ماشین بابایی هم مبارک باشه عزیزم... هزار الله اکبر توپول مپل شدی دلم میخواد یه لقمه بخورمت... بووووس برای الیار خوشگل خاله
مامان امیرعلی
7 بهمن 93 8:08
ماشالا به این گل پسر ناز و شیطون بلا... خدا حفظش کنه وای مامانی چقدر عجله داری واسه دندون دراوردن الیار جون. ایشالا در میاره دیر نشده هنوز نه ماهگیش هم مبارک.ایشالا همیشه سالم و سرحال باشین
شبنم.س
7 بهمن 93 17:56
ایشالله زود خوب میشه،به به عجب عکسایی ۹ماهگیتم مبارک
مامان خانمی
8 بهمن 93 14:23
خدا حفظت کنه شیطون بلا انشالله همیشه سالم و سلامت باشین
مامان فاطمه سادات
8 بهمن 93 23:03
ای شیطون بلای خالـــــــــــــــــــــــــــــه فاطمه سادات منم خیلی به داییش علاقه داره وقتی با اونه بغل من نمیاد
مامان فاطمه سادات
8 بهمن 93 23:04
مبارکـــه خاله
مامان مبینا
9 بهمن 93 19:54
مامانی سلاااام الیار جونم خوفه؟ مامان خانم چه جال عین اون پتویی ک الیار جون داره ومال بابایش مبینا جونم داره اونم ابیه ومال کوچکی بابایشه بووووووووس
مينا مامان اميرعلي
11 بهمن 93 16:07
ماشالله اليار جونم خيلي بلا شده از طرف من يه بووووووووووس گنده
مامان و بابا
11 بهمن 93 22:58
سلام عزیز دلم ایلیار جونم.ماشالا مردی شدی واسه خودت عسلم .چه خوشتیپ کردی تو عکسات امیدوارم همه ی لحظه های زندگیت سلامت باشی و زیر سایه ی پدرو مادرت روزگار به کامت باشه مرد کوچک.ایلیار عزیزم بوس بوس♥♥♥♥
مامانی
12 بهمن 93 16:13
سلام عزیزم پسر منم شبا خیلی اذیت میکنه ایشاا... بزرگ که شدن خستگیمون رو در میارن ماشاا... پسر گلت بزرگ شده خدا حفظش کنه
مامان هستی
23 بهمن 93 16:22
دوست خوبم سلام. خاله جون عکسات خیلی قشنگن خیلی خوشتیپ شدیا. وقتی میشینی چه بانمک میشی جوجویی بووووس
مامان صفا
25 بهمن 93 10:47
ای جان چوخ دوزلوسان اقا الیار
سارا
31 تیر 94 7:38
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!