الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

8 ماهگی عسلم

1393/10/7 23:07
نویسنده : مامان الیار
715 بازدید
اشتراک گذاری

                                                    

                                     قشنگترین لحظه,لحظه روییدن توست

                        قشنگترین تصویر,عکس نازنینی از نخستین دیدن توست

                        خوش اهنگ عمرم یادگار دلنشین اولین خندیدن توست

                        69.gif  ماهگیت مبارک جوجوی طلایی ما

سلام پسرم,ماه تابان من,چراغ خونه ام

روز به روز شیرینتر وشیطون تر می شی با دلبریهات دل همه رو می بری و همه رو عاشق خودت می کنی.خیلی خون گرم و مهربونی و به همه می خندی و بغل همه میری.خیلی بازیگوشی دوست داری باهات بازی کنیم. روروکت رو با سرعت بیشتر از قبل میرونی برا خودت ذوق می کنی و از سر ذوق جیغ می کشی دیگه کار من هم شده دنبال تو دوییدن که چیزی رو از روی میزها برنداری که برات خطر داشته باشه.

 شبها هم بیدار می شی شیطنت می کنی. چند شب پیش بود بیدار شدم دیدم سرجات نیستی ترسیدم اینور اونور رو نگاه کردم دیدم رفتی پشت بخاری از اونجا داری به من می خندی. خیلی ترسیم,خدا رو شکر دستات رو به بخاری نزده بودی وگرنه دستهای نازت سوخته بود.

الیار جونم, شبها کنار بابایی می خوابی. بابایی خیلی دوست داره با تو بخوابه بغلت می کنه با هم می خوابین.

صبح ها هم با صدای های جالبی که از خودت درمیاری بابا و مامان رو بیدار می کنه. وای که چه لذت بخشه با صدای خنده های تو بیدار شدن.

راستی نازنینم شنبه بردمت بهداشت برای کنترل قد و وزن.وزنت 8 کیلو و قدت 69 شده.اونجا گفتن رشدت خوبه. درسته از همسنات وزنت کمه ولی چون 7 ماهه متولد شدی و موقع بدنیا اومدن 2 کیلو و200 گرم بود بر اساس اون خوب رشد کردی. تو بهداشت گفتن اولین بچه ی نارسی هستی که بزودی تونستی به وزن مطلوب برسی و وارد منحنی رشد بشی.

عزیزم دیگه بدون کمک می تونی بشینی........

عاشق خراب کردن گلهای من هستی.......

بلاخره یه شاخه اش رو کندی و با یه لبخند موش موشی و زرنگی قضیه رو فیصله کردی

تازگیها یاد گرفتی کشو های کنسول رو بازکنی.....

وبعد.......

هر وقت میریم خونه ی مامان جون اینا باید شما رو اینجا پیدا کنیم......

حمله به ظرف میوه.....

الیار بالام در حال خوردن کیوی

دختر خوشگل مامانی....

هر موقع لباسات رو درمیارم ذوق می کنی.....

پسرم اینجا اماده شدی برای رفتن به بهداشت

چند روزه صورت نازت حساسیت کرده و بهداشت گفتن احتمالا من شیرین زیاد می خورم.اینجا کاملا مشخصه لپت قرمز شده

این عکست رو هم بابایی موقع خواب ازت گرفته,خوابت شیرین باشه فرشته نازم

عزیزم اینهم عکس اولین شب یلدات. که خونه ی عروس عمه من سولماز جون اینا دعوت بودیم و چون نامزد هستند همگی براش کادو بردیم و براشون ارزوی خوشبختی دارم.شب یلدا امسال خیلی خوش گذشت البته موقع شام شما کلی اذیتم کردیو با هزار مصیبت خوابیدی .

اینجا مامان جون با زور نگه ات داشته که خرابکاری نکنی

الیار جونم امیدوارم 120 تا شب یلدا ببینی.من و بابایی عاشقتیم عسلم.

                             

 

پسندها (6)

نظرات (17)

مامان علی
8 دی 93 10:00
خدا رو شکر که رشدش خوبه..ای جوونم پسری آخه تو کشو چیکار داری ؟؟ خیلی با نمک تر شده....ماشالله به الیار
مامان امیرعلی
8 دی 93 11:17
سلام کدوم پیامم خانومی؟ اومدم اما چیز مبهمی ندیدم...
مامان مینای آرتین
8 دی 93 11:49
ماشالله به الیار جان... فدای پسر نازم که آقا شده و خودش میشینه دیگه کم کم داری مستقل میشی خوشگل خاله... وااااااااااااای که چقدر عکسی که آماده شدی بری بهداشت قشنگه خیلی ماه شدی عزیزکماولین یلدات مبارک نانازم
مامان امیرعلی
9 دی 93 7:13
سلام اره عزیزم وواسه مطلب جدیدی که گذاشتم دعوتتون کردم
مامان مبینا
10 دی 93 15:54
مينا مامان اميرعلي
10 دی 93 17:00
اليار عزيز اولين شب يلدات مبارك ماماني از طرف من ببوسش
❈ کوثر❈
11 دی 93 13:58
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم
ღمامان نسیمღ(✾◕ ‿ ◕✾)
11 دی 93 23:21
ناززززززی.ماشاا... گل پسر بزرگ شده ولی مثل اینکه همکار سلناست و اهل شلوغ کاریه راستی مامان ایلیار کیوی برای نی نی های زیر یکسال ممنوعه آخه حساسیت زاست.
مامان فاطمه سادات
16 دی 93 11:41
سلام عزیزم فکر کنم کیوی برا بچه های زیر یک سال ممنوع باشه برو سلطانزاده-تغذیه و بزن برات میاره
مينا مامان اميرعلي
17 دی 93 13:14
ماماني اون عكسش با روسري خيلي ناز شده
مامان مبینا
17 دی 93 17:16
ماشالله چقد الیار جون ناز شده دیگه واسه خودش اقایی شده ایشالله همیشه سالم باشه وخنده از لبه خوشگلش نیفته راستی مامانی کیوی واسه بچه های زیر یکسال خوب نیستا. بوس واسه الیار جونی
مامانی عسل
17 دی 93 22:06
سلام دوست خوبم یکی یه دونه ما عسل ور جشنواره شرکت کرده . ر.زهای آخر جشنواره هست و به رای و حمایتت نیاز داره.خوشحال میشم عدد 90رو به شماره 1000891010 پیامک بزنی تا به رای هاش اضافه بشه.از هر خط فقط یک رای ثبت میشه.لطفا اگر می تونی رای های بیشتری بهش بده. ممنون .به ما هم سر بزن خوشحال می شیم.
مامانی
18 دی 93 12:47
پسریت روز به روز داره خوشمل تر وشیرین تر میشه از طرف من ببوسش وروجک کشو خوردن خوشمزس
شبنم.س
25 دی 93 23:41
ایجانم چه پسر ماهی،خدابراتون حفظش کنه. خوشحال میشم به ماهم سربزنید
مامان مبینا
29 دی 93 19:52
یه عالمه بووووووس واسه الیار جونی پیش منم بیا عزیزم
مامان هستی
29 دی 93 23:16
سلام عزیزم.ماشاالله چه گل پسری واسه خودش مردی شده. خاله جون اون دوتا عکسی که نشستی خیلی بانمک وخوردنی شدی. شیطونیاتم قشنگه عزیزم بووووووووس
Kosar
30 دی 93 13:47
ای شیطون بلا خوشمل براش اسپند دود کنید