الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

عکسهای وروجک مامان

1393/9/28 12:01
نویسنده : مامان الیار
860 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الیار بالام و دوستای عزیزم

الیار جان این روزها خیلی خیلی بلا شدی. اصلا یه جا نمیمونی به هر جای خونه سرک می کشی و ازدست تو نمی تونیم چیزی رو زمین بذاریم وقتی رو زمین چیزی رو می بینی چنان حمله ای می کنی که نگو. به چایی خیلی علاقه داری و اگه کسی چای بخوره دوست داری بری بغل اون و چای رو از دستش بگیری. به کاشیهای خونه هم علاقه خاصی داری همش می ری روی کاشیها.

تازگیها یاد گرفتی همش می گی دددددددد,ماماماماماما,بابابابابابا, ممممممم

اول ماما رو یاد گرفتی بین خودمون بمونه بابایی حسودی می کرد تا اینکه بابا رو هم گفتی و اونم خوشحال کردی.

از دست تو نمی تونم به کارهام برسم همش بشت سرم گریه می کنی که با تو بازی کنم.

به همی چیز ذوق می کنی و صدای های جالب درمیاری.

 راستی 21 آ

ذر تولدم بود ولی چون شب اربعین بود مراسم نگرفتیم ، فقط بابایی و مامان جون برام کادو گرفته بودن بابایی گوشیمو عوض کرده بود مامان جون هم کفش مجلسی برام خریده بود دست گلشون درد نکنه

اینم چند تا عکس از شیطون بلا

عزیزم این بلوزت رو هم عمه ناهید و شلوارت رو هم عمه رباب برات خریده. دستشون درد نکنه

اینجا هم تازه از خواب بیدار شده بودی بدون اینکه سر و صدا کنی اروم با خودت بازی می کردی

اینم مراحل جلو رفتن الیار

تو این عکس هم روی تخت داشتی با اسباب بازیت بازی می کردی که دیدم صدات نمیاد برگشتم دیدم برای اولین بار خودت خوابیدی

خرابکار کوچولو.......

شخ شخه ات رو شکوندی

با رورورک رفتی گل بیچارمو داشتی خراب می کردی که دستگیر شدی

 هر وقت لباساتو عوض می کنم خیلی خوشحال می شی و ذوق می کنم بعدم باهاتو می گیری که بخورییییییی و تا متاسفانه تا بحال موفق نشدی

شیطون بلای مامان از دور لنگه جورابشو زیره صندلی دیده رفته جورابشو بیاره.....

راستی گلم بالاخره دختر عمه شبنم من هم ازدواج کرد براش ارزوی خوشبختی می کنم

اینم الیار بالام کنار گل خواستگاریه شبنم جان

پسندها (6)

نظرات (13)

مهزاد مامان عرفان
28 آذر 93 15:09
ماشالله اليار جون عين عرفان من بلايي. خدا شماها رو براي ماها سلامت نگهداره. خيلي شيريني خاله جون
مامان الیار
پاسخ
ممنون عزیزم. خدا همشونو حفظ کنه
مامان علی
28 آذر 93 15:49
عزیزم چندبار نظر نوشتم اومدن بهت یا نه؟؟
مامان الیار
پاسخ
آره عزیزم اومدن
مامان علی
28 آذر 93 15:50
ماشاالله به الیار واسه زرنگتر شدن و زیباتر شدنش.رنگ قهوه ای بهش خیلی میاد...تولرتون مبارک و هدیه هاتونم مبارک...روی ماه الیار رو ببوس
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم لطف دارین
مامان پارسا
28 آذر 93 17:11
الیار جونم ماشاله چقدر بزرگ شدی تو دوست دارم یه بوس تپل بگیرم ازت عزیزم راستی کد پارسا توی چشنواره 22 است اگه میشه بهش رای بدین ممنون
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم.چشم حتما
مامان مینای آرتین
29 آذر 93 18:05
اول از همه تولدت مبارک مامان گل الیار جان... قربون الییار جان بشم آقا کوچولو خیلی خوشتیپ شدی خاله فدات... ماشالله
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم.زنده باشین
مامان و بابا
30 آذر 93 0:24
ایلیار جونم عزیز خاله کوچولو موچولوی من شب یلدات مبارک بوس بوس از اون لپای نازت
مامان الیار
پاسخ
شب یلدا شما هم مبارک گلم
مامان امیرعلی
1 دی 93 7:49
هزار ماشالا به این گل پسر ناز و شیطون بلا ایشالا همیشه سالم باشه...
مامانی
1 دی 93 22:17
عزیز دلم وقتی حرکت میکنن کلی شیطون میشن من که از دست پسری همه چی رو برداشتم خیلی مواظبش باش از طرف منم لپشو ببوس
مامان الیار
پاسخ
من هم همه چیز رو جمع کردم. ممنون گلم
❤مامان مهسا❤
4 دی 93 17:39
وای عزیـــــــــــــــــــــــــــزم عاشــــــــــــــــق اون عکس لختیــــــــــــــــــــتم سایمانم یه عکسی اون مدلی داره هنوزم که هنوزه وقتی اون عکسش رو میبینم ذوقش رو میکنم فدات بشم عزیزم خیلی تو عکسا ناز شدی مامانی اسپندم یادت نره هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
مامان فاطمه سادات
6 دی 93 17:00
عجب شیرین عسلی شده این گلپسر ما آپم
مامان امیرعلی
7 دی 93 10:45
به روزیم خانومی با الیار بالام تشریف بیارین خوشحال میشیم
کوثر
7 دی 93 20:59
سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
ღمامان نسیمღ(✾◕ ‿ ◕✾)
11 دی 93 23:23
خیلی نازه عکسای این جیگر.و آرزوی خوشبختی برای دخترعمه جون