الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

6 ماهگي و واکسن گل پسرم

1393/8/9 1:24
نویسنده : مامان الیار
705 بازدید
اشتراک گذاری

                             ماهگيت مبارک

پسرم,تمام زندگي من,دلم مي خواهد ساعتها بشينم و نگات کنم مخصوصا وقتي مثل فرشته ها مي خوابي,نه سير مي شم نه خسته

عشق من,دلم هر لحظه براي در کنارت بودن پر مي کشد,عشق ارديبهشتي من

هر صبح براي ديدن روي ماهت چشم باز مي کنم و با صداي خنده هات جون مي گيرم وخوشبخت ترين ادم روي زمين مي شم

پسرم جگر گوشه ي من دوستت دارم و دوست دارم اين دوست داشتنم رو به کوه و دشت و صحرا فرياد بزنم.

خداوندا از تو مي خواهم سلامتي و تندرستي و خوشبختي پسرم را.

خدايا به تو مي سپارم تموم هستي ام را,از چشم بد در امان بدار و از هر بيماري وسختي حفظ اش کن. امين

عزيزم برات عکسهاي اتليه ات رو ميذارم که 16 شهريور روز عقدکنون عمو فرهاد وقتي 4 ماه و 10 روزه بودي ازت گرفتيم.

عزيزم چون خيلي ورج و وورجه کردي عکسات خوب نيوفتاده بودن بهمين دليل مجبور شديم دو سه تاشو چاپ کنيم

راستي پسرم,6ابان واکسنت رو هم با عزيز برديم زديم. افرين به پسر شجاعم که فقط يه کوچلو گريه کردي و اصلا تب و اذيت نکرديتشویق کنترل وزن و قدهم کردن.

قدت 64                 وزنت 7کيلو                     دور سرت هم 42.5 

من از وزنت راضي نبودم بيشتر از اين ازت انتظار داشتم. ولي خانم بهداشت از رشدت راضي بود و گفت درسته از همسنات وزنت کمه ولي عوضش چون 7 ماهه بدنيا اومدي موقع بدنيا اومدن خيلي وزنت کم بود بر اساس اون خوبه. اميدوارم بزودي تپل بشي البته برام سلامتيت مهمتره.

پسندها (5)

نظرات (12)

سارا شکيبا
9 آبان 93 4:11
سلام وبلاگت قشنگه! من بازي هاي آندرويد زيادي توي وبلاگم گذاشتم حتما بيا دانلود کن و نظر برام بذار! ممنون __________
مامان امیرعلی
9 آبان 93 20:31
سلام خداروشکر که اذیت نشد این گل پسر واسه واکسنش... مهم سلامتیه عزیزم ایشالا وزنشم زیاد میشه که شما خوشحال شی خدا حفظش کنه مرسی که اومدی
مامان الیار
پاسخ
خواهش مي کنم گلم. ممنون
مامان فاطمه سادات
11 آبان 93 14:24
خدا رو شکر که اذیت نشدی مال ما هم 5شنبه دعا کن که فاطمه جونم زیاد اذیت نشه
مامان الیار
پاسخ
انشاالله فاطمه خوشگلم هم اذيت نشه
مامان علی
12 آبان 93 9:34
6ماهگی مبارک باشه. ..خدا رو شکر که واکنش رو هم زدی....نگران نباش انشالله رشد هم میکنه.....عکسهای نازی ان
مامان الیار
پاسخ
ممنون عزيزمانشالله
مامان و بابا
13 آبان 93 15:25
ایلیار جونم خوشحالم که واکسنت اذیتت نکرد جوجوی خاله.دیگه مرد شدی واسه خودت...
مامان الیار
پاسخ
ممنون خاله جون.
مهزاد مامان عرفان
14 آبان 93 10:48
\سلام عزيزم ماشالله اليارمون بزرگ شده عزيزم مباركه 6 اهگي اليارجون. عزيزم عرفان هم 7 كيلو بوده اتفاقا سبكتر زرنگتره. عرفان داره خوب سينه خيز ميره و داره سعي مي كنه خودشو بلند كنه و چهاردست و پا بره. يه ذره هم مي شينه . خوب توي روروئك مي شينه و حركتش ميده و مدام مي ايسته توي روروئك. من برعكس بچه تپل خيلي دوست ندارم
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم.ماشالله به عرفان جون که اينقدر زرنگه. اليار هم کمي سينه خيز ميره ولي چهار دست و پا نمي تونه بره. اصلا اروم و قرار نداره خيلي پر جنب و جوشه.تپل دوست دارم ولي سلامتي برام مهمتره
مامان فاطمه سادات
21 آبان 93 17:37
سلام دوست عزیز________$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ _آپم_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°______$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااا______€_________________$$$$ _____________€._______________ $$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ __________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
مامان امیرعلی
26 آبان 93 12:31
بهم سر بزن خانومی
مامان فاطمه سادات
29 آبان 93 11:13
قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]قلب]
مامان امیرعلی
2 آذر 93 13:39
سلام خداروشکر که اذیت نشد مرسی ک سر زدی ایشالا همیشه سالم و سرحال باشه
مامان خانمی
3 آذر 93 8:19
خدا حفظت کنه کوچول موچول
♥ مامان مهیلا♥
6 آذر 93 17:15
شش ماهگیت مبارک الیار خان همیشه شاد و سرزنده باشین