الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

پیشرفتهای گل پسری

1393/7/29 11:33
نویسنده : مامان الیار
592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر عزیزتر از جانم

عزیز دل مامانی از وقتی که از شمال برگشتیم یکم ارومتر شدی. گریه هات کمتر شده بدون ماشین سواری هم می خوابی.

از اول 5 ماهگی دیگه کامل بر روی شکم برمی گردی و تلاش می کنی سینه خیز بری خیلی کم می تونی جلو بری وقتی می بینی بیشتر نمی تونی بری غر می زنی و بعدش هم گریه.....

وقتی باهات حرف میزنم با صدا می خندی خودتو برام لوس می کنی که بغلت کنم. ماشالله خوش اخلاقی به همه می خندی بغل همه میری.

همش دوست داری کنارت باشیم اگه تنهات بذاریم گریه می کنی خیلی گردش رو دوست داری هر کس رو ببینی که چادر یا روسری بسته گریه می کنی که بغلت کنه و تو رو هم ببره.

عزیزم غذا هم می خوری فرنی و اب سیب و ماست با دوشاب رو خیلی دوست داری ولی اب غذا هارو نمی خوری چیزهای شیرین دوست داری.

الیا بعد خوردن فرنی.....

الیار خونه ی عمه رقیه ی من.......

مهمونی رفتن خوشگل مامان

خوردنی های الیار بالام......

هر وقت سوار رورورکت می کنم فرمانشو می خوری

16د مهر تولد خاله دنیا بود.اینهم عکست با کیک. اصلا از کیک چشم برنمی داشتی

عکس پسر نازم خونه ی خاله مهناز من....این عکست رو پسر خاله اراز درست کرده

اینهم عکس زیباترین خنده دنیا

قربون خنده هات برم. پسرم امیدوارم همیشه شاد و خرم باشی.

 

پسندها (6)

نظرات (11)

♥ مامان مهیلا ♥
29 مهر 93 12:23
افرین به الیار که غذاخور شده مرد کوچولوی ناز
مامان الیار
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان مینای آرتین
1 آبان 93 15:57
نوووش جووون الیارجونم... بخورمت اینقدر ناناز شدی خاله ای
مامان الیار
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان فاطمه سادات
1 آبان 93 16:57
ماشالله چه ناز شده پسر ما
مامان الیار
پاسخ
ممنون عزیزم
**مامان ایلیار**
3 آبان 93 11:47
سلام الیار بالای خوشگل، خوبین مامان و بالا؟ مرسی بهمون سر زدین، ایلیار هم سلام میرسونه
مامان الیار
پاسخ
سلام. مرسي عزيزم. قربونت
مامان خانمی
4 آبان 93 12:22
سلام عزیزم ممنون که بهم سر زدی این کوچولو فقط ده روز از محمد سجاد من بزرگتره که راستی چقدر این وروجک خوشتیپه چخ لباسایی میپوشه به به
مامان الیار
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم. مرسی
مامان فاطمه السادات
6 آبان 93 12:55
السلام علیک یا اباعبدلله
ღمامان نسیمღ(✾◕ ‿ ◕✾)
7 آبان 93 0:07
سلام عزیزم.ماشاا.. ابلیار جون متین و با وقاره
مامان الیار
پاسخ
لطف دارين عزيزم
مينا مامان اميرعلي
7 آبان 93 18:09
ماشالله مردي شده واسه خودش..... خدا حفظش كنه
مامان الیار
پاسخ
مرسي عزيزم
مامانی
7 آبان 93 23:36
ماشاا.. به این گل پسر بخور خاله تا تپلی بشی خوشگلم این دوشاب چیه؟منم فرنی رو واسش درست میکنم اما دوشاب نمیدونم چیه ممنون میشم اگه واسم توضیح بدی منم به پسرم بدم
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلمهمون شيره ي کشمش هستش. خيلي واسه بچه خوبه
مامی فاطمه
8 آبان 93 13:38
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مطهره
1 آذر 93 13:33
سلام عزیزم منو آقایی هم مامان و بابایی آینده هستیم بهمون سر بزن دوس داشتی بگو لینکت کنم یا نه؟؟؟