الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

واکسن چهار ماهگی نفسم

1393/6/9 12:35
نویسنده : مامان الیار
552 بازدید
اشتراک گذاری

 چهار ماهگیت مبارک پسر نازمniniweblog.com. ببخش گلم 3 روز دیر تبریک می گم اخه توی فسقلی اونقدر شیطون شدی که نمی ذاری به کارهام برسم همش باید در کنارت باشم.از یه طرف هم عروسی عمو فرهاد داره نزدیک می شه برای عروسی اماده می شیم.عمه جونا هم دارن فردا میان برای عروسی.امیدوارم پسر خوبی باشی تو عروسی مامانو اذیت نکنی.

پسرم,8 شهریور شنبه با مامان جون بردیمت مرکز بهداشت برای واکسن.اول وزن گیری کردن وزنت 5 کیلو و 750 گرم و قدت 61و دور سرت 41 شده گلم.

بعد بردنت واکسن اول داشتی با خانوم بهداشت که همسایمونه بازی می کردی و بهش می خندیدی دست و پا می زدی که بغلت کنه الهی قربونت برم که نمی دونستی می خوان اوفت کنن. واکسن بكسل طبيي بكسلات وادويه بكسل مستشفي للمواضيعرو که زدن خیلی کم گریه کردی پسر شجاع مامان. حتی موقع رفتن می خندیدی. چون قبل واکسن استامینفن داده بودم تو راه خوابیدی واالا از تو بعید بود که روز رو بخوابی.  هر 4 ساعت استامینفن بهت می دادم و دستمال سرد رو پا هات گذشتم خدا رو شکر تب نکردی فقط ظهر یکم گریه کردی.

عزیزم عادت کردی شبها قبل خواب گریه ی حسابی بکنی بعد خسته بشی بخوابی. اونقدر گریه می کنی که نفست بند میاد ما هم نمی تونیم ارومت کنیم هر شب تو بغلم باید بخوابونمت وگرنه نمی خوابی.قربونت برم که کاری از دستم بر نمیاد. ولی عوضش شبها رو خیلی خوب می خوابی فقط برای شیر خوردن بیدار می شی شیرت رو می خوری می خوابی عادت کردی صبحا ساعت 7 بیدار شی اخه اداره ات دیر می شهniniweblog.com بعدش هم تا شب بیداری اگه هم بخوابی تو بغلم می خوابی اگه بذارمت زمین زود بیدار میشی.

راستی چهارشنبه برای اولین بار خودم بردمت حموم.niniweblog.com صبح جا تو باز کرده بودم که بازی کنی. که خرابکاری کردی من هم تنهایی بردمت حموم اول می ترسیدم ولی بعدش دیدم سخت نیست.اینهم عکس بعد حموم

موقع رفتن به مهمونی خاله مهناز

وقتی باهات حرف می زنم محکم پاهاتو زمین فشار می دی شکمت رو می ندازی بالا که بغلت کنم قند عسلم

اینهم عکس موقع مهمونی رفتن خونه ی نسرین خانوم دختر عمه ی بابای من

اینهم یه نمونه از خوردن دستای خوشمزه ات

اینهم زیباترین لبخنده دنیا

قربون چشای متعجبت برم عسلم

پسندها (6)

نظرات (6)

مامان مینای آرتین
9 شهریور 93 23:57
چهار ماهگیت مبارک قندعسل. آفرین پسر شجاع و نازم که به واکسن غلبه کردی و اذیت نشدی. آفرین به مامانی که تونسته بعد چهارماه قند عسل حموم کنه البته الیار جان دیگه بزرگ شده و حموم کردنش آسون شده. خوشتیپ پسرو ببین، همیشه به مهمونی عزیزم
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم.اره عزیزم سخت نبود کلی با هم بازی کردیم.
مينا مامان اميرعلي
10 شهریور 93 11:29
سلام دوست عزيز..... شما با افتخار به ليست دوستامون اضافه شديد آفرين اليار جون كه پسر شجاعي بودي و گريه نكردي...... متاسفانه فردا هم نوبت واكسن اميرعلي منه......... اونم چهارماهگيش رو تموم ميكنه خدا كنه اونم مثل تو تب نكنه
مامان الیار
پاسخ
خیلی خوشحال شدم منم لینکتون می کنم.امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم. نگران نباش انشالله بخیر می گذره
مامان علی
10 شهریور 93 12:55
سلام. خوبی؟ چهار ماهگی مبارک. خوشحالم که واکسنشم بخیر گذشته. .من بدجور نگران واکسن علی هستم. راستی کارهای الیار جون عین کارعای پسرمنه...اونم وقتی میخواد من بغلش کنم پاهاشو میکوبه زمین و سینه اش را میده جلو.. روزها فقط تو بغلم میخوابه...ای خدا از دست این پسرا
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم. شما همیشه لطف دارین. نگران نباش انشالله بخیر می گذره. ولی واقعا بغلی شدن سخته نمی ذارن به کارامون برسیم.
مامان ساناز
10 شهریور 93 14:48
چه گل پسر ی به به . خیلی حموم کردن بچه ها کیف داره . خدا حفظش کنه
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم. واقعا لذت بردم از حموم دادن پسر گلم
مامان مینای آرتین
12 شهریور 93 10:37
وای چشمهای متعجبش ببین لبخندت خیلی قشنگه عزیزم
مامان الیار
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان آیهان
19 شهریور 93 19:46
4ماهگیت مبارک الیارجووووووووووووون
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم