الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

خاطرات این روزها

1393/3/10 17:13
نویسنده : مامان الیار
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

الان که دارم این مطلب رو برات می نویسم 35 روزه هستی . می خوام برات از احساس خوب مادری بگم که تو برام دادی اصلا فکر نمی کردم که فرزند اینقدر شیرین باشه. از وقتی تو اومدی هیچ چیز دیگه برام جز سلامتی و خوشبختی تو برام مهم نیست.هر دم دعات می کنم از خدای مهربونم می خوام نگه دارت باشه.

niniweblog.com

عزیزم تازگیها خیلی بلا شدی همش با دست وپات بازی می کنی تو خواب می خندی بعضی وقتها از ته دل گریه می کنی ما هم با هر حرکتت کلی ذوق می کنیم.ساعت خوابیت بهم خورده شبها خیلی کم می خوابی همش شیر می خوای niniweblog.comبعد هم نمی خوابی همش صدا در میاری با دست وپات بازی می کنی niniweblog.comخلاصه خیلی شیرین شدی من هم دلم نمیاد بخوابم وقتی تو بیداری باهات بازی می کنم اصلا هم ناراضی نیستم دوست دارم همش بیدار باشم برات شیر بدم تا زودتر بزرگ بشی اخه عزیزم چون زود به دنیا اومدی وزنت کمه خیلی دوست دارم توپل بشی زودتر به وزن هم سنات برسی.

niniweblog.com

هنوز خونه ی مامان جون اینا هستیم.بابا هم هر شب میاد به دیدنمون چون از صبح زود میره ارومیه سر کارشب بر می گرده شبها فرصت می کنه بیاداونهم خیلی دوست داره همش دوست داره بیدار باشی باهات بازی کنه .اصرار داره که بریم خونمون ولی چون تو خیلی کوچکی مامان جون و بابا جون نمی ذارن می گن یه کم بزرگ بشی بعد. اونها هم خیلی دوست دارن همش تو این فکرن که اگه ما بریم اونها نمی تونن بمونن.عزیز جون هم هر روز میاد به دیدنت.خلاصه اینکه تو فسقلی همه رو جذب خودت کردی. الاهی قربون چشای نازت بشم.من و بابا خیلی دوووووووست داریمniniweblog.com

عکس سی وچهار روزگیت 9 خرداد روز جمعه

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان هستی
17 خرداد 93 2:30
مامانی من هرچی نظرمیدم نظرم چرا ثبت نمیشه؟؟؟؟؟؟
مامان الیار
پاسخ
ببخشید خانومی چند روزی نتونستم به وبلاگمون سر بزنم نظرات رو بخونم تایید کنم به همین خاطر ثبت نشده شرمنده
مامان هستی
17 خرداد 93 2:34
وای خاله جونی چقدرکوچولویی قربونت برم.شیرتوخوب بخور تا تپل مپل بشی.مامانی غصه نخور تاچشم بهم نزنی الیارجون بزرگ شده بووووووووووووووس واسه کوچولومون
مامان الیار
پاسخ
ممنون خاله جون