الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

واکسن دو ماهگی

1393/4/10 2:02
نویسنده : مامان الیار
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

                                   totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp9a.gif

پنجشنبه 5 تیر وقت واکسنت بود خیلی می ترسیدم اخه شنیده بودم که واکسن دو ماهگی خیلی اذیت داره تب می یاره.پنجشنبه صبح اماده ات کردم با مامان جان ببریم بهداشت.قطره استامینفن رو هم دادم ولی رفتیم بهداشت گفتن یه روز زودتر اومدیم چون تو جمعه 2 ماهو تموم می کنی گفتن حتی یه روز هم زودتر نمی زنیم قرار شد شنبه ببریم. پنجشنبه وزنت کردن3650 گرم شده بودی. شنبه صبح با مامانی بردمت مرکز بهداشت اول وزنت کردن004.gif. وزنت 3730 گرم شده بود یعنی در عرض دو روز 80 گرم اضافه کرده بودی.قدت هم 52 دور سرت 37 شده بود گفتن رشدت خوبه ولی چون نارس بدنیا اومدی هنوز به وزن همسنات نرسیدی ولی خوب پیش میری. بعد وزن گیری قطره بهت دادن تو هم خوب با اشتها خوردی موقع زدن واکسنبكسل طبيي بكسلات وادويه بكسل مستشفي للمواضيع من بیرون رفتم طاقت گریه ات رو نداشتم خدا رو شکر فقط موقع زدن واکسن گریه کردی حتی وقتی که لباست رو می پوشیدی داشتی می خندیدی اونجا گفتن رسیدم خونه جای واکسنات ویکس بزنم دردش رو بگیره هر چهار ساعت هم بهت قطره استامینفن دادم .و همش دستمال سرد رو پاهات می گذاشتم. برخلاف این که من خیلی می ترسیدم به خیر گذشت اصلا اذیت نکردی تب هم نداشتی. بعد از ظهر رفتیم خونه ی دختر خاله مامانم اونهم 7 روز بعد من نی نی اورده بود من هنوز نی نی شو ندیده بودم رفتیم بدیدنشون .نی نی اونهم خیلی ناز بود خدا همه ی نی نی ها رو حفظ کنه. شام مامان جان اینا اومدن خونمون.شب هم بابایی چون کارشون دیر تموم شده بود نیومد موند ارومیه. شب رو دو تایی تنها بودیم خیلی می ترسیدم تب کنی شب همش بیدار می شدم تبت رو چک می کردم ولی خدا رو شکر به خیر گذشت تو راحت تر از هر شب خوابیدی.

عکس بعد واکسن که حسابی سر حال بودی

اینهم یه عکس از خنده عسلم

قربون اون خنده هات

پسندها (3)

نظرات (5)

مهزاد مامان عرفان
10 تیر 93 10:41
ماشالله خاله جون. ایشالله هیچوقت غم نبینی. عزیزم خیلی خوب رشد میکنی همینطوری خوبه. از مامان بخور و جون بگیر. یه روزی با عرفان کشتی میگیری ها. ببینم چیکار میکنی
مامان الیار
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان پارسا
10 تیر 93 13:24
عزیزم تو الان اینقدر بامز ه ای بزرگ بشی چی میشی خاله
مامان الیار
پاسخ
ممنون عزیزم که به وبلاگمون اومدین.
مامان علی
10 تیر 93 14:25
خوش بحالت راحت شدی از واکسن..من میترسم...خدا رو شکر که خوب گذروند پسرت...
مامان الیار
پاسخ
من هم خیلی می ترسیدم خدا رو شکر بخیر گذشت. انشالله بر شما هم خوب می گذره
مامان و بابا
11 تیر 93 23:51
عزیز دلم چه بزرگ شده مردی شده واسه خودش،قربونش برم ....ممنون که بهم سر زدی دوست خوبم
مامان الیار
پاسخ
خواهش می کنم گلم.ممنون
مامان امیرعلی
17 تیر 93 7:30
سلام عزیزم خداروشکر که مثل یه مرد این مرحله رو رد کردی.... تا واکسن 4 ماهگیت باز عسلم
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم.