الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

تبریک عید

1393/3/24 9:27
نویسنده : مامان الیار
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم عیدت مبارک

امروز خیلی روز خوبی بود. دایی محمد دایی بابا هر سال امروز رو جشن می گیرن ما هم با عزیز و عمه هات همگی رفتیم اونجا خیلی خوش گذشت خیلی از فامیل ها اونجا بودن برای اولین بار تورو می دیدن هر کسی با دیدنت ذوق می کرد می گفتن خیلی کوچولوییniniweblog.comمراسم خیلی خوبی بود سمنو و اش نذر کرده بودن من به خاطر اینکه گرما بهت نزنه داخل خونه بودم. همه رو واسه ناهار نگه داشتن ولی ما رو مامان جون اینا دعوت کرده بودن ما ناهار رو نموندیم . بعد از ظهر هم با من وباباو شما و عمه هات رفتیم گردش به خاطر تو از ماشین پیاده نشدیم چون باد می ورزید ترسیدم سرما بخوری ولی با ماشین کلی گشتیم تو هم که هر وقت سوار ماشین می شی می خوابی کلا در خواب بودی.

راستی گلم می دونی امروز قرار بود شما به دنیا بیای ولی شما عجله کردی 48 روز زود به دنیا اومدی عجولم.

دیروز هم با بابایی رفتیم بیرون به خاطر ما زودتر از سر کار اومده بود اخه طفلی اصلا وقت نمی کنه با ما بره بیرون .صبح ساعت 6 میره ارومیه شب دیر وقت می رسه .بازم شما تو ماشین خوابیدین پسر خوشخواب من.خواب آلود

عزیزم انشاالله صد سال از این عید ها ببینی.

چند تا عکس از  امروز

قربونه پستونک خوردنت برم

اونقدر ورج و وورجه کردی نذاشتی یه عکس درست حسابی ازت بگیرم

خیلی دوست دارم قربونت برم نفسمبوس

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان مینای آرتین
24 خرداد 93 10:05
عیدت مبارک پسر نانازم... لباست خیلی بهت میاد قشنگم
مامان الیار
پاسخ
ممنون خاله جون عید شما هم مبارک
مامان امیرعلی
24 خرداد 93 11:55
48 روز زودتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ماشالا ب این عجله.............. حسابی سورپرایز شدی پس...
مامان الیار
پاسخ
اره عزیز خیلی سوپرایز شدیم .چکارش می شه کرد قسمتمون این بود
مامان امیرعلی
27 خرداد 93 10:20
این اولین تجربه ما از مادر شدن و این هم اولین تجربه از واکسن زدن نی نی هامون هستــــ ایشالا ک تجربه بدی نباشه و شما و گلت هم اذیت نشین خیلی
مامان الیار
پاسخ
انشالله. ممنون خانومی
مهزاد مامان عرفان
28 خرداد 93 21:40
خیلی خوب رشد کردی عزیزم دست مامانی درد نکنه. لباسات هم خیلی خوشرنگ و نازه. خیلی بهت میاد. انشالله رخت دومادی
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم.
مامان و بابا
29 خرداد 93 1:43
عزیزم ممنون که به ما سرزدی قربون ایلیار بشم من نگران نباش زود وزن میگیره من به خاطر زردی ماهک سه روز بیمارستان بودم میدونم چقد سخته ایشالا حسابی تپلی میشه عسلم....ماهک منم خیلی لاغر و ضعیف بود اما حالا خیلی خوبه...ببوس ایلیار عسلو.....من لینکت کردم عزیزم بوس بوس
مامان الیار
پاسخ
ممنون عزیزم لطف دارین.خوشحال شدم از اینکه لینکمون کردین. امیدوارم دوست های خوبی براهم باشیم. من هم ماهک ناز رو می بوسم
مامان آریا
31 خرداد 93 1:41
سلام مامان الیار مرسی عزیزم که به وبلاگ ما امدی عزیزم پسملیتو دیدم خدا حفظش کنه خیلی نازه راستی مادر شدنت هم مبارک
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم.
مامان خانمی
1 تیر 93 10:37
خدا نگهت داره پسر کوچولو چقدر خودت و لباست ناز هستین نفسم
مامان الیار
پاسخ
ممنون از اینکه شما هم به وبلاگ ما اومدین گلم
مامان امیرعلی
1 تیر 93 17:30
منم خوشحال شدم از اشنایی بیشتر باهات ایشالا قدم کوچولوت خیر باشه و یه کار خوب پیدا کنی یا هم ارشد قبول شی و درست رو ادامه بدی تا بعدش یه کار خوب تر پیدا کنی عزیزم خونه داری هم خوبه هاااااااااااا
مامان علی
2 تیر 93 23:59
کل وبلاگ شما رو خوندم. خدا حفظش کنه. خدا رو شکر که سالم و سلامته پسرت.. انشالله بزودی تپل تر بشه
مامان الیار
پاسخ
ممنون خانومی