الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

2 ماهگی عسلم

1393/4/7 10:34
نویسنده : مامان الیار
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر نفسم....جونم...پسر نازنینم تولد دو ماهگیت مبارک

عزیزم 2 ماهه که زندگی برام لذت بخش تر وشیرین تر شده با وجود تو گل پسرم. با اومدنت به زندگیمون رنگ و روی تازه ای بخشیدی وجودت گرمیه زندگمون شده من و بابایی خیلییییییی دوستت داریم.

یه هفته است که شب ها خیلی اذیت می کنی مثل اینکه دلپیچه داری.خیلی شیر می خوری niniweblog.comطوری که شکمت بزرگ وسفت می شه بعدش هم شروع می کنی به گریه اونهم چه گریه ای طوری که نفست بند میاد تا چند ساعت گریه می کنی تو همیشه بچه ارومی بودی تا گرسنه نمی شدی گریه نمی کردی. وقتی گریه می کنی خیلی دلم می گیره نمی دونم چیکار کنم. بیچاره بابایی رو هم نمی ذاری بخوابه اخه صبح زود می ره ارومیه طوری که شبها 2...3 ساعت می خوابیم. niniweblog.com

روز به روز شیرینتر می شی خیلی شکمو هستی طوری که چیزی می خوری به صورتت زود می خوای بگیری بخوری تازگیها غلت می زنی از اونور تخت می غلتی niniweblog.comمیای بغلم.وفتی بیدار می شی صداهای جالبی در میاری که من خیلی دوست دارم بشینم نگات کنم.خلاصه که داری کم کم بزرگ می شی. امروز رفته بودیم مهمونی دختر خاله لیلا خیلی خوش گذشت همه می گفتن خیلی عوض شدی بزرگ شدی. پسر نازم امیدوارم همیشه سالم باشی قربونت برم .

اینهم چند تا عکس از نفسم:

55 روزگی

57 روزگی

58 روزگی

смайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайлик

смайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайликсмайлик

پسندها (4)

نظرات (2)

مهزاد مامان عرفان
8 تیر 93 11:58
عزیزم روز به روز بزرگ شدن هر روزش برای مادر یه روز بزرگه. هر بار تغییر در حرکاتت شیرین ترین لحظه برای مادرته. مامانی لحظه به لحظه زندگی گل پسرت مبارکت باشه. خدا حفظش کنه. بووووووووووووووس
مامان الیار
پاسخ
ممنون خانومی خدا عرفان جون رو هم حفظ کنه
مامان علی
8 تیر 93 12:20
گل پسری....الیار جوووووونم دو ماهگی مبارک..خیلی ناز شدی..مواظب الیار باش راستی واسه نفخ الیار شربت کولیکز بده..واقعا موثره...
مامان الیار
پاسخ
ممنون گلم. امتحان می کنم