الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

رویش اولین دندون الیار و جشن دندونی

1394/4/2 0:44
نویسنده : مامان الیار
2,284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام

            من اومدم با دندونام

                  می خوام نشونتون بدم 

                             صاحب مروارید شدم

                                        یواش یواش و بی صدا

                                                   شدم جز کباب خورا

                                         animated_tooth_being_brushed.gif (38326 bytes)

سلام به پسر گلم و دوستان عزیزم. ماه رمضان, ماه مهمانی خدا بر همگان مبارک. نماز و روزه هاتون قبول باشه. التماس دعا.

عسلم ,بالاخره روز جمعه 29 خرداد (13ماه و 23 روزگی) اولین دندونت از پایین از سمت راست جوانه زد . خیلی وقت بود که منتظر دندونت بودیم. خیلی نگران بودم می ترسیدم اصلا دندون درنیاری و بی دندون بمونیخندونک 

دکتر هم برده بودمت دکتر گفته بود که اصلا مشکلی نداری هر چقدر دیر دربیاد بهتره.

جمعه صبح داشتم لثه هاتو کنترل می کردم  که دندونت به دستم خورد خیلی حیلی حوشحال شدم و به همه خبر دادم.

الیار جونم چند روزه خیلی بهونه گیر و اخمو شدی واسه هر چیزی گریه می کنی. فکر کنم به خاطر درد دندونات باشه. شبها هم از خواب می پری و گریه می کنی ولی خدا رو شکر تب نداری. 

 جشن دندونیت رو هم تقریبا یک ماه پیش 19 اردیبهشت گرفتیم .اخه لثه هات اونقدر سفید شده بودن که فکر کردیم دندونات دارن درمیان.بهمین دلیل زودتر جشن گرفتیم.

جشن دندونیت رو مادر بزرگ من (کبری انا)چون خیلی دوستت داره برات گرفت چون خونه اش کوچیکه و طبقه پایین مامان جون اینا زندگی می کنه خونه ی مامان جون اینا گرفتیم . ولی تموم پذیرایی رو  کبری انا تهیه کرده بود. دست گلش درد نکنه خیلی زحمت کشیده بود.

جشنمون خیلی کوچیک و خودمونی بود. مهمونامون فقط عمه ها و خاله های من و عزیز و خاله زهرای بابایی بود.

و اما عکسای جشن.................

تزیینات خونه ..........تزیینات رو خودم درست کردم

 پذیرایی.........

اینهم ازدیشلیق هات که انا برات پخته بود..........ما اذری ها به جای اش دندونی دیشلیق می پزیم. البته بعد رویش دندونت عزیز دوباره برات دیشلیق پخت. دست هر دوشون درد نکنه.

اینهم کیک دندونیت که خودم برات پختمخندونکچشمک

اینهم صاحب جشن قبل اومدن مهمونا

چون عکسا برای یک ماه پیش هستن تو عکسا کچل کچلی . تازه موهاتو زده بودیم.

الیار بالام و اراز جون ........

اینهم عکس کادوهات..........

کادوی مامان جون

کادوی عزیز, البته خاله زهرا هم  یکدست لیوان اورده بود که عکس یکیشو برات گذاشتم

کادوی عمه زیبا

کادوی خاله مهناز و خاله مهدیه.......مکعب ها رو خاله مهناز و ماشین رو خاله مهدیه برات اورده بودن.

این لباس خوشگل رو هم بابایی برات خرید.

ایناهم سوغاتی هایی که بابا جون برات از ترکیه اورده.

اینا رو هم مامان جون تازه برات خریده

مادر بزرگ شهناز من و عمه رقیه هم برات پول دادن.دست همگی درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودن.

پسر نازم امیدوارم بقیه دندونات رو هم براحتی و بدون درد دربیاری. قربوووووونت برم عسلم

                                  http://s1.picofile.com/file/7922498274/1111111111111.png

 

 

پسندها (12)

نظرات (19)

مامان هانیه
2 تیر 94 2:50
اولین مروارید خوشگلت مبارک باشه عزیزدلم...
مامان فدیا
2 تیر 94 12:49
مبارک باشه چه خوب که دیر دندون دراورده ادرین از 5 ماهگی تا الان یه بند داره دندون در میاره
انسی
2 تیر 94 14:22
ما شاالله به این نی نی ناز
مامان ریحانه
2 تیر 94 14:41
رویش اولین مروارید نازت ممبارک خوشگل من چه کچلی هم بهش میاد موش موشک چه جشن قشنگی داشتید انشالله همیشه شاد باشید عزیزم کادوهای الیار جونم مبارک و همچنین لباسای ترکش خیلی قشنگن عزیزم از طرف من ببووووووووووووووووس روی ماهشو
مامان ریحانه
2 تیر 94 15:17
راستی کیکم خیلی قشنگ شده آفرین مامان هنرمند و یه سوال این دیشلیق چیه چه موادی توش استفاده میشه و طرز تهیش چیه ؟؟؟؟؟
مسئول سایت نی نی عکس
2 تیر 94 15:26
سلام مامان مهربون عکس این جیگرو برای نی نی عکس بفرست تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
❤مهسا مامان سایمان❤
2 تیر 94 16:48
الیار کوچولو رویش اولین مروارید خوشگلت مبارک باشه عزیزم
مامان صفا
2 تیر 94 18:49
الیار بالا مبارک باشه اولین مرواریدت مامانی دست شما هم درد نکنه جشن خوشگلی گرفتین.الیار بالا چوخ دوزلوسان
مامان مینا
3 تیر 94 14:58
الیار جون خاله جشن دندونی مبارک عسلم... خاله قربونت الیار بالام شیر مرد...هزار تا بووووس برای گل پسری
مامان مژگان
4 تیر 94 11:14
مبارک باشه آقا الیار گل.ایشالا همه دندونات بی درد سر و راحت در بیان و همیشه سالم و تندرست باشی عزیز دردونه
مامان مژگان
4 تیر 94 11:15
خسته نباشی مامانی باسلیقه
مامان مبینا
5 تیر 94 1:42
به به مباااااااااااااااااااااارکه ایشالله کلی چیزای خوشمزه باهاشون بخوری عسلممممم
مامان مهدیه
6 تیر 94 16:16
رویش اولین مروارید نازت ممبارک خوشگل من چه کچلی هم بهش میاد موش موشک
مامان مبینا
7 تیر 94 1:26
گل واسه دوست گلمممممم
مامان مرضیه
8 تیر 94 15:05
به به . مبارک ایلیار بالام اولسون.دیشلیقین دا مبارک...
مامان فاطمه سادات
9 تیر 94 16:14
مبارک باشه گلم ماشالله به این مامان هنرمند
عمه فروغ
12 تیر 94 14:14
مرواریدهات مبارک باشه الیار گلم دست مامان چون هم درد نکنه با این جشن زیبا همه چیز عالی شده کادوهاتم مبارک ان شاا..بسلامتی استفاده کنی
ĸoѕαr
14 تیر 94 16:19
سلام خاله جان. آپ کردم. خوشحال ميشم به من سربزنید. دووووستتتتتون دارم.
♥ مامان معصومه ♥
18 تیر 94 23:29
مبارکه عسل خاله دندان جدیدت انشالله بقیه ی دندوناتو هم به راحتی در بیاری بوووووووووووس