الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره

خاطرات سیزده بدر و مسافرت شمال

1394/2/5 7:47
نویسنده : مامان الیار

سلام عزیز دل مامان بازم بابت تاخیر در نوشتن معذرت می خوام.اخه فقط یک روز به تولدت مونده و منم مشغول تدارکات تولدتم و سرم خیلی شلوغه.

پسر گلم 11فروردین برای عروسی اقا رضوان برادر مهین خانوم(دوست خانوادگیمون) تو تالش دعوت بودیم.10 فروردین با عزیز اینا و عمه رباب اینا و عمه زیبا اینا راهی شمال شدیم.شبش که رسیدیم تالش رفتیم خونه ی مامان مهین خانوم.شب رو هم اونجا موندیم.از شانس ما روز عروسی هوا بارونی بود و عروسی هم تو حیاط خونشون بود با اینکه داربست بسته بودن با این حال هوا خیلی سرد بود من به خاطر شما زیاد داخل خونه بودم اخه می ترسیدم سرما بخوری با این حال خیلی خوش گذشت.براشون ارزوی خوشبختی دارم.

بعد تموم شدن عروسی به بندر انزلی حرکت کردیم یک روز هم خونه ی عمه جون زیبا موندیم و بندر انزلی رو هم گشتم.

اینهم عکس الیار بالام خونه ی عمه زیبا

الیار بالام در بازار منطقه ازاد بندر انزلی

روز سیزده بدر هم به خونه کوه مهین خانوم اینا تو جاده خلخال دعوت بودیم .خیلی جای با صفاییه ولی چون ییلاقه همیشه سرده ولی خدا رو شکر روز سیزده بدر اب و هواش عالی بود با خیال راحت شما رو هم بیرون می بردم.

اینهم جاده خلخال الیار در حال رانندگی

غروب سیزده بدر هم دریا رفتیم

پسر گلم از دریا می ترسیدی و همش گریه می کردی

شام هم خونه پدر شوهر مهین خانوم رفتیم. بعد شام با عمه زیبا اینا و عمه رباب اینا خداحفظی کردیم و اونا رفتن بندر انزلی عمه زیبا به خونه ی خودش و عمه رباب اینا هم قرار بود فرداش به تهران حرکت کنن. ما هم خونه مهین خانوم اینا رفتیم و شب رو اونجا موندیم صبح بعد صبحانه به طرف شهر خودمون حرکت کردیم.

الیار بالام در حال خوردن صبحانه خونه ی مهین خانوم اینا

شبنم.س
سلام،همیشه بخوشی عزیزم عکساتم خوشگل شده عین خودت الیارجون راستی تولدتم مبارک عزیزم
❤مهسا مامان سایمان❤
خانمی ایشالله همیشه به تفریح و گردش الیار عزیزم تولدتت مبارک
مامان لیلا
زیباترین چشم انداز تندیس ، نگاه توست و قشنگ ترین لحظه ، لحظه روییدن توست سالروز تولدت را پیشاپیش با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم.
مامان مبینا
عروسی مبارکشون باشه معلومه ک حسابی خوش گذشته ایشالله همیشه ب سفر وخوشی الیار جونم عکسات عالی شده
الیار جونم تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک اینم کادوی من
منم اپم
مامان صفا
انشالله که همیشه زندگی به کامتون باشه الیار بالا بازم میگم چوخ دوزلوسان مامانی واسش اسپند دود کنین نظر دیمسین راستی تولدت مبارک الیار بالا صد سال زنده باشی
مامان ریحانه
چه تعطیلات آخر عید خوبی داشتی عزیز دل خاله انشالله که همیشه تو زندگیت خوش باشی گلم تولدتم مباااااااااااااارک آقا الیار کوچولو 120 سالگیتو جشن بگیری گل پسر قند عسل این بوسا واسه آقا الیار طلا
مامان خانم خوبین؟الیار خوبه؟ بوسش از طرف من
مامان فاطمه سادات
عزیز خالــــــــــــــــــــــــه
ĸoѕαr
سلام خاله من شمارو لینک کردم خوشحال میشم منو هم لینک کنید.
مامان آنیسا
همیشه به خوشی وگردش عزیزم عکسات خیلی خوشکل شده شازده کوچولو
مامان آرال
سلام چه پسری چقدر نازه . چقدر عکساتون قشنگه وای اون جاده خلخال معرکه است. آللاه بالوی ساخلاسین ساغول ی باش ووردون بیزه
مادر بزرگ
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان آنيتا
سلام گلم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
ĸoѕαr
سلام خاله خوشحال میشم کد 8 رو به 1000891010 بفرستید...