الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 14 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

اومدنت به خونه

1393/2/30 22:26
نویسنده : مامان الیار
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

روز جمه 19 اردیبهشت بود که رفتم بیمارستان برای شیر دادنت می خواستم با دکترت صحبت کنم که کی ترخیصت می کنن ولی متاسفانه دکترت رفته بودخانم دکتر اصلانی که اشنا بود اونجا بودن وقتی من رو دید گفت شما هنوز اینجایی؟ حال پسرت خوبه خوبه با رضایت شخصی ترخیصش کنین هیچ جایی از اغوش تو برا بچه ات بهتر نیست . مطمئن باش حالش تو خونه بهتر می شه. من که از خدام بود با بابات صحبت کردم اونم راضی بود که بیای خونه همه انتظارت رو می کشیدیم بلاخره رضایت دادیم و بعد 14 روز اومدی خونه خیلی خیلی خوشحال بودیم. بابات که ارومیه کار می کرد وقتی گفتم اوردیمت در عرضه یک ساعت از ارومیه اومد برای دیدنت . خاله مهناز اینا و عمه رقیه ام اینا شب اومدن به دیدنت همه ازت خوششون میومد می گفتن خیلی نازی.

عزیزم الان بیست و پنج روزه ای از وقتی از بیمارستان اومدی خونه ی مامان جان اینا هستیم تا چهلمت اینجا می مونیم تا یکم بزرگ بشی گلم. خیلی بچه خوبی هستی اصلا مامان رو اذیت نمی کنی عزیز دلم خیلی دوست دارم فرشته کوچولوم بوس

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان هستی
3 خرداد 93 23:48
آخی وقتی وبلاگتو خوندم گریه ام گرفت خیلی سخته زایمان کنی بعد بدون بچت بیای خونه.تولد گل پسرت مبارک خدا حفظش کنه. چه سیسمونی قشنگی داره معلومه مامان وبابای با سلیقه ای داره.به ماهم سربزن خوشحال میشیم