الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 2 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

بدون عنوان

1393/12/27 10:41
نویسنده : مامان الیار
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان اولین چهارشنبه سوریت مبارک

درباره آداب و رسوم, آئین, تاریخچه چهارشنبه سوری

سلام پسر نازنینم و دوستان مهربونم

دوستان گلم امیدوارم خونه تکونی زیاد خسته تون نکرده باشه. من که واقعا از پا افتادم. تقریبا از اولهای اسفند شروع کرده بودم تازه تموم شدم .اخه کار با این وروجک ها خیلی سخته تا الیار نمی خوابید من نمی تونستم کار کنم اخه خیلی به من وابسته است همش پشت سرم گریه می کرد و حتی نمیذاشت بالای نرده بون برم میومد نرده بون رو تکون میداد تا من بیام پایین.یه بار هم داشتم اشپز خونه رو تمیز می کردم دیدم الیار داره چیزی می خوره و به من نگاه می کنه می خنده با زور دهنشو باز کردم دیدم یه تیکه شیشه کوچولو پیدا کرده می خواد بخوره. با زور در اوردم خدا رو هزار مرتبه شکر الیارم رو حفظ کرد و هیچ جاشو نبرید.واقعا خدا لطف کرد و یه معجزه شد.بعد اون اتفاق دیگه تا الیار نمی خوابید من کار نمیکردم.

الیار جونم هفته فبل پنجشنبه عمه جونا یکی از بندانزلی و یکی از تهران اومدن. خونمون حسابی شلوغ و پر جمعیت شدیم ما هم که طبقه بالای عزیز اینا هستیم حسابی خوش می گذره. عمه هات دلشون برات خیلی تنگ شده بود به خاطر دیدن تو چند روز زودتر اومدن. تو هم که خونه رو شلوغ می بینی کیف می کنی.همش با پسر عمه هات بازی می کنی.

دیروز هم اولین چهارشنبه سوریت بود عسلم. همه خونه ی عزیز جمع بودیم عمه ها و زن عمو اینا و مامان جون اینا. غروب جلو خونمون اتیش روشن کردیم و حسابی خوش گذروندیم. شما هم بغل باباجون بودین و خیلی می ترسیدی صدای ترقه ها رو که میشنیدی لباتو ورمیچیدی. باباجون هم که خیلی روت حساسه همش می گفت تو رو ببریم داخل .اخرش دیدم خیلی می ترسیدی و خوابت میومد بردم خونه و خوابوندمت. با بابایی ازت چند تا عکس گرفتم ولی متاسفانه هیچ کدوم خوب نشدن.

روز جمعه هم عمو جون فرهاد برات قربونی نذر کرده بود و برات گوسفند سر برید واقعا دستش درد نکنه شرمندمون کرده بود.شما هم از گوسفند می ترسیدی و وقتی میدیدی گریه می کردی.با زور چند تا عکس گرفتم

اینجا هم با زور می خندونیمت و اما قیافه شما..........

عزیزم 10 اسفند دومین سالگرد وفات عمه من بود. روحش شاد و یادش گرامی

اینهم عکست تو مراسم عزاداری تو مسجد. رفتی بالای منبر داری دست دسی می کنی

خونه ی عزیز.........

 الیار جونم نشستی بالای مبل.......

عسلم وقتی بهت می گم لا لا کن سرتو روی بالش میذاری البته به این سادگیا نمی خوابی بعد جند دقیقه بلند میشی و به شلوغیهات ادامه میدیغمگین

داشتیم خونه ی مادربزرگ من صبحونه می خوردیم دیدیم از کنار میز یه پیشی اومده سنگک می خوره

اینجا هم سوار ماشین باباجون هستی. عاشق ماشین سواریی

اشپزخونه ی مامان جون اینا....... زیر صندلیها داری بازی می کنی

مثلا از دست تو سطل اشغال و جا دستمال کاغذی رو پنهون کردم تو فسقلی زیر میز پیدا کردی و ذوق می کنی

اینهم مدل خوابیدنت. تو خواب خیلی ورج و وورجه می کنی.

 قربون خوابیدنت برم خوشگلم. خوابت شیرین باشه. عاشقتم مرد کوچولویم

پسندها (10)

نظرات (19)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
27 اسفند 93 21:55
از هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
کوثر
27 اسفند 93 22:03
ماشالله به گل پسرمون !!!
مامان مبینا
28 اسفند 93 8:16
مامان جون خسته نبااااااااااااشی بابت امر خطیر منزل تکانی عیدتون پیشاپیش مبااااااااااااارک از طرف من الیاررو حتما ماچ ماچی کن عزیزم
مامان مهدیه
28 اسفند 93 10:17
ماشالله به الیار گلم
مامان صفا
28 اسفند 93 11:43
وای چه خوشگلم خوابش برده.مامانی بهت تبریک میگم که کارای خونتون رو تموم کردی.چهار شنبه سوری هم مبارک.عیدم پیشاپیش مبارک.واسه الیار با نمک و مامان گلش
شبنم.س
28 اسفند 93 21:09
روح عمت شاد، پیشاپیش عیدتون مبارک آپم
❤مهسا مامان سایمان❤
7 فروردین 94 16:18
آرزو دارم سالي که پيش رو دارين........ آغاز روزايي باشد که آرزو دارين ........ لحظه هاتون زعفروني ، نيلوفرگونه و قشنگ
شبنم.س
10 فروردین 94 10:02
امیدوارم عیدبراتون خوش گذشته، ازطرف منوآنیسا,کوچولوتو ببوس 😍😉😘
مامان مینای آرتین
14 فروردین 94 1:08
تو خیلی فوق العاده عروسک خاله... ماشالله خیلی شیطونک شدی هاااااااااااا.... خاله قربونت بره پیشی کوچولو
مامان فاطمه السادات
14 فروردین 94 11:24
قربونیتون قبول دست عمه خانم هم درد نکنه واقعا گل کاشته
مامان مبینا
15 فروردین 94 17:25
مامانی سلااااااااااااااااااام الیار جون خوبه؟ امیدوارم عید بهتون حسابی خوش گذشته باشه بووووووووووووووس واسه عسلچه خاله
مامان ریحانه
16 فروردین 94 12:26
سلام عزیزم امیدوارم تعطیلات سال نو به شما خوش گذشته باشه عکسهای الیار جون خیلی قشنگ شده وای اونجا که طفلی از گوسفنده می ترسید و زیز صندلی رفتنشم خیلی جالب و خنده داره وروجگیه واسه خودش و چه معصومانه خوابیده فرشته کوچولو از طرف من خیلی ببوووووووووس الیار طلا رو
کوثر
16 فروردین 94 15:01
سلام خاله جونم.آپدیت کردم خوشحال میشوم بیایید.موفق باشید.
مينا مامان اميرعلي
17 فروردین 94 11:57
دوست مهربون.... سال نو مبارك....
شبنم.س
18 فروردین 94 12:11
مامان عزیز دوست گلم پیشاپیش روز مادر مبارک بوووووس واسه مامان و الیارجون
مامان و بابا
21 فروردین 94 1:08
الیار جونم عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی خوشگل من.بوس بوس♥♥
❤مهسا مامان سایمان❤
21 فروردین 94 10:08
آسودگی از محن ندارد مادر آسایش جان و تن ندارد مادر دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر روزتون مبارک ____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
مامانی
22 فروردین 94 11:58
سال نو مبارک ایشاا.. پر از خیر و برکت باشه واسه همتون بخصوص واسه شاه پسرت
مامان مبینا
23 فروردین 94 18:07
مامان عزیز با یک روز تاخیر روز مادر رو بهت تبریک میگم عزیزم وبهترینا رو واست ارزو میکنم بوووووووووس واسه الیار جون