الیارالیار، تا این لحظه: 10 سال و 13 روز سن داره
پیوند عشقمونپیوند عشقمون، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

الیار شیرینی زندگیم

5 ماهگی گوزل بالام

1393/7/6 11:04
نویسنده : مامان الیار
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم;عمرم;جونم;نفسم

                                  56.gifماهگیت مبارک

روزها چه زود می گذره انگار دیروز بود اومدی شادی و خوشبختی مونو چندین برابر کردی.

پسرم,ازت ممنونم که مادرم کردی و طعم خوب مادر شدن رو با وجود ناز تو چشیدم.

این 5 ماهی که با وجود تو گذشت بهترین روزهای زندگیه من و بابایی بود. این 5 ماه پر بود از عطر وجودت پر بود از نگرانیها و دلهره ها و بی خوابی ها و سختی ها ولی با وجود تو اصلا شکایتی ندارم وقتی نگات می کنم و بهم می خندی و پاهاتو می کوبی زمین که بغلت کنم انگار دنیا مال من می شه همه ی خستگیها رو فراموش می کنم.

پسر گلم الهی صد ساله شی صد سال کمه صدو بیست ساله شی اونهم کمه الهی همیشه زنده باشی. و صحیح و سالم زیر سایه ی خدای مهربونم.

واما عکسای پسر خوشگلم........

روز شنبه 29 شهریور برای ثبت نام بابایی رفتیم اهر. چون ماشین سواری رو خیلی دوست داری تموم راه و خوابیدیو اذیت نکردی اینهم عکست با بابایی جلوی دانشگاه بابا

قربون نشستنت......

برگشتن پسر نازم بر روی شکم

اینهم عکست با هومن جون پسر دختر خاله سمیه

هومن ازت 3 ماه بزرگتره

عکسای خوردن پسرم....

علاقه خاصی به خوردن چیزای پارچه ای مثل بلوزت و لحافت و ... داری طوری که ازت بگیرم گریه می کنی

اینهم خوردن روسری

دستاتم که نگو از همه چیز بیشتر دوست داری اول نگاشون  می کنی.....

بعد داخل دهان.......

چند روزیهم هست که خوردن لب پایینتو یاد گرفتی....

راستی پسرم,با مشورت دکترت قراره غذا دادنو برات شروع کنیم. قربون عسلم برم که داره بزرگ میشه که می خواد غذا بخوره

                               خیلی خیلی دوستت دارم نفسم

                     

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان مینای آرتین
6 مهر 93 13:30
وااای الیار جان خیلی لباس با رنگ آبی بهت میاد عزیزم... 5 ماهگیت مبارک پسرخوشگلم... پاینده باشی عزیزم
مامان الیار
پاسخ
ممنون مینا جون. لطف دارین
مامان علی
6 مهر 93 14:21
سلام. پنج ماهگی مبارک. انشالله صد ساله شه...الهی دستاشو میخوره. ..
مامان الیار
پاسخ
مرسی خاله جون
ترنم
7 مهر 93 9:04
5 ماهگی الیار جان مبارک ماشاله خدا حفظش کنه خیلی نازه
مامان الیار
پاسخ
ممنون عزیزم. قربون شما
مينا مامان اميرعلي
7 مهر 93 21:46
5 ماهگيت مبارك ايشالله باباييتون موفق باشه و اين پسر گل هم روز به روز بزرگتر بشه و خودش بره دانشگاه
مامان الیار
پاسخ
ممنون عزیزم.انشالله
مامان آیهان
9 مهر 93 19:26
الیارجون5ماهگیت مبارککککککککک عزیزممممممم. عزیزم ماشالله چه این لباس آبی ها بهت میان. بخورمتتتتتتتتت
مامان الیار
پاسخ
قربونت عزیزم.لطف دارین
❤مامان مهسا❤
14 مهر 93 7:12
عسل پسر 5 ماهگیت مبارک واسه الیار کوچولو مامان الیار ماشالله پسملیتون خیلی نازه اگه مایل به تبادل لینک هستین خبرم کنین تا بلینکم
مامان الیار
پاسخ
lمنون گلم.حتما عزیزم من لینکتون می کنم